La barzelletta della Lory del lunedì

La barzelletta della Lory del lunedì

8 Dicembre 2025 0

Jusfen al va in trattoria e al dmanda al camarer ‘na pasta e fasoi, al camarer al torna con la pasta e fasoi e un dìì dentar in dal piatt.

Jusfen, perpless, al guarda al camarer al magna la pasta e fasoi e, quand al camarer al torna, ordina lo spezzatino con patate e, di nuovo, in dal spezzatino a gh’è al dii dal camarer e, a cal punt, Jusfen al dis al camarer:

“Ma…..parchè al mett sempar al dìì dentar al mè piatt!?”

E al camarer: ” a gh’ho na cistina e al dutor al m’ha ditt ad tgnir al dìì al cald.”

E Jusfen, dimondi rabì: ” Al schersarà!…..Sa in du al gh’ha da metras cal dii…..!!?”

E al camarer: “Certament, quand a son in cusinna…ma po’….!”

Traduzione

Jusfen va in trattoria e domanda al cameriere una pasta e fagioli, il cameriere torna con la pasta e fagioli e un dito dentro al piatto.

Jusfen, perplesso, guarda il cameriere, mangia la pasta e fagioli e, quando il cameriere torna, ordina lo spezzatino con patate e, di nuovo, nello spezzatino c’è il dito del cameriere e, a questo punto, Jusfen dice al cameriere:

“Ma… perchè mette sempre il dito nel mio piatto!?”

E il cameriere: ” ho una cistina e il dottore mi ha detto di tenere il dito al caldo.”

E Jusfen, molto arrabbiato: “Ma scherzerà!…..Sa dove se lo deve mettere quel dito…!!?”

E il cameriere: “Certamente, quando sono in cucina…ma poi…!”

Lascia un commento

Your email address will not be published.