La Marta e la Ione al bar
La Marta e la Ione al bar:
“Cum ela andada ier sìra?”
“Un disastar! Jusfen l’è turnâ a cà, l’ha znâ in tri minut, em fatt l’amor par quatàr minut e dop,subit, al s’è indurminsâ! E a te?”
“Da favola! Redeo l’è turnâ a cà, al m’ha purtâ fora a zènna, em fatt na longa passegiada e pò, a lume ad candela, n’ora ad preliminar, mes’òra ad sesso fantastich e, par concludàr n’ora ad ciaccri!”
In dal stess mument Jusfen e Redeo davanti a na birra:
“Cum ela andada ier sira?”
“Benissum! A torn a cà, a cat la zenna bèla pronta, ho magnà fatt l’amor con la Marta e pò na bèlla durmida! E a te?”
“Un disastar! A torn a cà e an gh’è minga la lus parchè am s’era dasmingâ ad pagar la buletta, a m’è tucà purtar fora a zenna la Ione, al ristorant i m’hann purtâ dal porsion piculi in piatt grand ch’i simbravan operi d’arte. Al cont l’era talment salâ ch’an ghiva brisa i sold par pagar al taxi e a sem turnâ a ca a pè. A cà a m’è tucâ impizar dal candeli, a s’era acsè arliâ ch’a gh’ho miss n’ora par far l’amor con me mujer e n’antr’ora par ciapar sonn, un disastar!”
Traduzione
La Marta e la Ione al bar:
“Com’è andata ieri sera?”
“Un disastro, Jusfen è tornato a casa, ha cenato in tre minuti, abbiamo fatto l’amore per quattro minuti, e dopo, subito, si è addormentato! E a te?”
“Da favola, Redeo è tornato a casa, mi ha portato fuori a cena, abbiamo fatto una lunga passeggiata e poi, alume di candela, un’ora di preliminari, mezz’ora di sesso fantastico e, per concludere, un’ora di chiacchere!”
Nello stesso momento Jusfen e Redeo davanti a una birra:
“Com’è andata ieri sera?”
“Torno a casa, trovo la cena bella e pronta, ho mangiato, fatto all’amore con la Marta, e poi una bella dormita! E a te?”
“Un disastro! Torno a casa e non c’è la luce perchè mi ero dimenticato di pagare la bolletta, mi è toccato portare fuori a cena la Ione, al ristorante mi hanno portato delle porzioni picco
in piatti grandi che sembravano opere d’arte, il conto era ralmente salato che non avevo i soldi per pagare il taxi e siamo tornati a casa a piedi. A Casa mi è toccato accendere delle
candele, ero così arrabbiato che ci ho messo un’ora per fare l’amore con mia moglie e un’altra ora per prendere sonno, un disastro!”
,